Întrebări Frecvente

Întrebări frecvente

Da, comenzile pot fi plasate și fără un cont de utilizator. Recomandăm totuși crearea unui cont pentru a avea întotdeauna acces la statusul , detaliile și istoricul comenzilor dumneavoastră.

Dacă ai ales bunuri ce fac parte din oferta mai multor parteneri Stoc24, vei plăti câte o taxă de transport pentru fiecare comerciant de la care ai ales produse.

Costurile de livrare vor fi calculate automat în pagina de finalizare a comenzii.

Cumpărătorul va primi câte o factură pentru bunurile achiziționate de la fiecare vânzător. Fiecare Partner Stoc24 poate decide formatul de transmitere a acestei facturi (Digital/Format fizic).

Vă rugăm luați legătura cu vânzătorul partener stoc24.ro de la care ați achiziționat bunurile printr-un tichet de suport sau prin intermediul datelor de contact puse la dispoziție pe pagina de profil a acestuia.

În cazul în care există deteriorări evidente sau sunt bunuri lipsa sau incorecte, aceste constatări vor fi înregistrate în documentele de livrare.

Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite și livrate gratuit sau li se va returna contravaloarea la cerere conform politii de retur.Vă rugăm luați legătura cu vânzătorul partener stoc24.ro de la care ați achiziționat bunurile printr-un tichet de suport sau prin intermediul datelor de contact puse la dispoziție pe pagina de profil a acestuia.

Un produs este eligibil pentru retur dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, șocuri electrice) și nu face parte din excepțiile menționate în documentul Termeni și Condiții, secțiunea Exceptări de la dreptul de retragere.

Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către vânzător.

Momentan puteți achita comanda dumneavoastră ramburs, sau prin card bancar online.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele STOC24

Dacă ai ales bunuri ce fac parte din oferta mai multor parteneri Stoc24, vei primi câte un colet pentru fiecare comerciant de la care ai ales produse.

Poți urmări în orice clipă statutul comenzii tale intrând în contul de client Stoc24, secțiunea Comenzi. După derularea operațiunilor logistice necesare pregătirii Produselor aferente Comenzii, și transmiterea informațiilor adecvate către firma de curierat rapid, clientul va primi o înștiințare prin e-mail împreuna cu un număr de urmărire a comenzii și un link de urmărire.

Cumpărătorul va fi contactat de către societatea de curierat prin telefon/SMS în ziua livrării. Poți consulta termenul estimativ de procesare pe pagina de prezentare a produsului. Pentru orice întârzieri, termenul de livrare iți va fi comunicat de către partenerul Stoc24 Marketplace.

Vă rugăm luați legătura cu vânzătorul partener stoc24.ro de la care ați achiziționat bunurile printr-un tichet de suport sau prin intermediul datelor de contact puse la dispoziție pe pagina de profil a acestuia pentru a vă retrimite factura.

🔔Oferim garanție produselor în conformitate cu legislația în vigoare! Menționăm totuși faptul că următoarele categorii de produse nu fac obiectul garanției: produse cu defecte fizice cauzate de cumpărător , produse cu etichete/sigilii de garanție deteriorate , modificate,îndepărtate, produsele utilizate în condiții neadecvate , setări și instalări incorecte, prize fără impământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii echipamentelor. Garanția produselor achiziționate de la partenerii noștri este asigurata de către partenerul care a vândut produsul sau de către centrul de service autorizat al producătorului, după caz. Astfel, veți primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiază de garanție un certificat de garanție.

Pentru persoane fizice , termenul legal de retur al produselor este de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului. Pentru detalii cu privire la dreptul de retur al persoanelor juridice, vă rugăm să consultați politicile Vânzătorilor parteneri Stoc24 disponibile pe pagina de profil a acestora.

COS DE CUMPARATURI

close