Termenii și condițiile de utilizare

Ultima actualizare : 10 Martie 2020.

I.Introducere

Bine ați venit pe site-ul stoc24.ro!

          Acest site este administrat de Makedesign Company SRL , persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, strada serg. maj. Gheorghe Iorga , numărul 3, număr de ordine în Registrul Comerțului J40/21005/2004, cod unic de înregistrare fiscală RO17045287, adresa e-mail : [email protected]

          În continuare, acest document stabilește termenii și condițiile de utilizare stoc24.ro precum și condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor comercializate în cadrul acestuia.

          Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și condițiile de utilizare precum și Politica de Confidențialitate și Politica Cookies, deoarece este necesar să fiți de acord cu aceste documente și toate celelalte politici folosite în cadrul site-ului stoc24.ro pentru a putea avea acces la serviciile oferite de noi. În cazul în care nu sunteți de acord cu politicile prezentate,   vă rugăm să nu folosiți site-ul stoc24.ro și serviciile asociate acestuia.

         Vă încurajăm și invităm să consultați acest document ce prevede Termenii și Condițiile de utilizare stoc24.ro înainte de a plasa orice comandă prin intermediul site-ului.

         În cazul în care aveți nelămuriri privind Termenii și Condițiile, vă invităm să ne contactați la adresa de e-mail [email protected]!

II.Definiții

         Conținut– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul oricărui e-mail trimis utilizatorilor/clienților de către stoc24.ro.

         Stoc24 – Denumire comercială utilizată de Makedesign Company SRL , persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, strada serg. maj. Gheorghe Iorga , numărul 3,număr de ordine în Registrul Comerțului J40/21005/2004, cod unic de înregistrare fiscală RO17045287.

         SiteDomeniul stoc24.ro și toate subdomeniile acestuia.

         Vanzător/PartenerFurnizori ce au încheiat parteneriate cu Stoc24.

         Marketplace- Platformă online ce permite comercializarea bunurilor ce provin de la mai mulți vânzători.

         Cumpărător/Client orice persoană fizică ce are vârsta de peste 16 ani/ orice persoană juridică ce este înregistrată pe site și/sau inițiază o comandă prin intermediul stoc24.ro 

         Utilizator – Persoana fizică sau juridică de drept public sau privat care are sau obține acces la conținutul site-ului.

         Contsecțiune formată din adresa de e-mail , nume utilizator și parolă, prin care orice Cumpărător poate efectua transmiterea unei comenzi. Prin înregistrarea unui Cont, se stochează informații despre Cumpărător în Site, precum: comenzi, facturi fiscale, produse favorite, etc.. Utilizatorul Contului este persoana responsabila de introducerea corecta a informațiilor în secțiunile disponibile la crearea Contului.

         Bunorice produs destinat vânzării de către furnizor către cumpărători.

         Contract la distanțăconform definiției cuprinse în O.G. 34/2014 art. 2

         Comanda document electronic ce se înregistrează în urma transmiterii către Vânzător/Vânzători a intenției de achiziționare a Cumpărătorului

         Nume de utilizator – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. 

         Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către Vânzători către Client .

         Document – prezentele Termene și Condiții.

III.Drepturi de autor      

         Întregul conținut de pe site este proprietatea exclusivă a Stoc24 și a Partenerilor săi (după caz). Drept urmare sunteți de acord să nu clonați , repostați sau reproduceți oricare din conținutul acestui site fără a primi un acord explicit din partea noastră. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare. 

         Este necesar să acceptați faptul că site-ul  stoc24.ro este o platformă de comunicare iar materialele , datele și informațiile ( de exemplu comentarii) postate de utilizatori sunt strict responsabilitatea acestora.

         Astfel , utilizatorii se obligă să respecte în totalitate orice drepturi de autor , de proprietate intelectuală și orice alte drepturi conexe deținute de site-ul stoc24.ro, administratorul site-ului, sau alte persoane și entități terțe. În caz contrar utilizatorii înțeleg că vor putea fi trași la răspundere în acord cu legislația în vigoare.

         Utilizatorii ce furnizează materiale ori informații prin intermediul stoc24.ro înțeleg că este necesar să cedeze pe termen nelimitat toate drepturile de utilizare , adaptare , modificare și retransmitere a acestui conținut.

         Este interzisă postarea de materiale ce au un limbaj obscen sau vulgar , conțin texte ilegale, abuzive , indecente , mesaje rasiste , ori care ar putea discrimina orice persoană și ar putea încălca drepturile și libertățile omului potrivit legislației în vigoare .

          În toate aceste cazuri și pentru nerespectarea oricăror prevederi cuprinse în Termenii și condițiile de utilizare , administratorul site-ului își rezervă dreptul de a acționa în calitate de moderator având dreptul de a suspenda total / parțial accesul utilizatorului la serviciile furnizate de stoc24.ro și/sau de a modifica / cenzura/ șterge materialele respective.

         Vom respecta prevederile legale în cazul în care anumite părți din conținutul site-ului sunt preluate de la alți emitenți de conținut peste care stoc24.ro nu deține drepturi de autor sau drepturi conexe.

IV.Descrierea Serviciului

         Stoc24.ro este o platformă de tip marketplace ce promovează și vinde produsele comercianților parteneri în regim engros. Misiunea noastră este de a facilita comunicarea între cumpărător și furnizor. Astfel, oferim partenerilor noștri uneltele și suportul necesar spre a ajunge la cât mai mulți clienți și totodată ajutăm cumpărătorii engros să găsească produse și furnizori de încredere eficient și ușor.

V.Limitarea răspunderii

         Ne asumăm răspunderea de a face toate eforturile posibile spre a asigura acuratețea site-ului , însă utilizatorii site-ului stoc24.ro sunt de acord că administratorul site-ului nu garantează și nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale erori din site. ( generate sau nu de către utilizatori). 

         În cazul eventualelor erori din site Stoc24 / Vânzătorul va încerca să remedieze aceste greșeli în cel mai scurt timp posibil. În eventualitatea în care comanda dumneavoastră sau contractul încheiat au fost afectate de aceste erori , vom lua toate măsurile pentru a remedia și a vă informa cu privire la starea tranzacției. În această situație vă vom oferi posibilitatea reconfirmării comenzii/contractului sau chiar anularea acestora.

         În cadrul site-ului acordăm o atenție deosebită monitorizării stocurilor pentru a evita situațiile în care nu putem îndeplinii comenzile datorită stocului insuficient. Cu toate acestea însă , pot apărea și astfel de greșeli.

         În astfel de situații este responsabilitatea noastră (Stoc24 și a Partenerilor) de a returna integral suma de bani plătită pentru respectivele bunuri pe care nu le mai putem furniza ( în cazul comenzilor ce au fost achitate prin card bancar înainte de sesizarea erorilor cu privire la stoc) .

         Este necesar să vă aducem la cunoștință faptul că fotografiile / imaginile prezente în conținutul site-ului au caracter pur orientativ / ilustrativ.

         Stoc24.ro poate conține link-uri externe către alte site-uri , legături ce sunt utile pentru conținutul site-ului dar care nu se află sub controlul nostru. Aceste link-uri externe și conținutul prezentat nu fac obiectul răspunderii stoc24.ro și administratorului său.

         Stoc24 nu solicită Clienților sau Utilizatorilor săi prin nici un mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
         Excepție fac numai Clienții persoane juridice, în sensul obținerii de către Stoc24 sau de către Parteneri a numărului de cont, respectiv a băncii Clientului, în numele căruia se va face facturarea unei comenzi.

         Clientul / Utilizatorul își asuma întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.

VI.Prevederi

         Ne rezervăm dreptul de a modifica, actualiza sau de a elimina serviciile noastre la orice moment. Nu garantăm că serviciul oferit prin intermediul site-ului va fi mereu disponibil, va funcționa sau va putea fi accesat în orice moment.

         Totodată partenerii noștri au dreptul de a modifica/suspenda/retragere de la vânzare produsele comercializate în orice moment cu mențiunea că orice comandă valabilă confirmată înaintea actului de modificare/suspendare/retragere trebuie să fie în mod corespunzător executată față de Cumpărător.

         În cadrul Stoc24 depunem toate eforturile pentru a asigura o navigare sigură utilizatorilor noștri, astfel orice încercare de acces neautorizat / virusare etc. va fi raportata autorităților competente în vederea aplicării sancțiunilor legale și va determina suspendarea imediată a dreptului de a utiliza acest Site.

         Astfel , utilizatorul acceptă faptul că Stoc24 nu poate fi tras la răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător. Vă sfătuim cu căldura ca pentru accesarea oricărui site web să vă protejați prin instalarea unor programe adecvate de siguranță împotriva amenințărilor.

         Stoc24 își rezervă dreptul de a modifica prețurile practicate pentru produsele disponibile pe site fără notificarea în prealabil a Utilizatorului sau Clientului.

VII.Contul dumneavoastră de client

         Considerăm că în momentul vizitării site-ului ( fără înregistrarea în contul de utilizator și fără o comandă prealabilă) statutul dumneavoastră este cel de Utilizator al site-ului.

         Pentru a beneficia de un cont de utilizator , trebuie să parcurgeți câțiva pași simpli: 

Din secțiunea Comenzi și livrare din subsolul paginii , selectați opțiunea Contul meude unde este necesar să completați formularul de înregistrare. 

         În contul dumneavoastră se vor păstra date precum : e-mail , nume utilizator, adresa livrare/facturare, istoric al comenzilor.

VIII.Comanda

         Cumpărătorul poate adăuga produse în coșul de cumpărături, conform regulilor privind cantitatea și a stocului disponibil vizibile pe pagina fiecărui produs. Acesta poate alege produse atât din oferta unui singur partener sau a mai multor parteneri Stoc24.

         Este necesar ca pentru a plasa comanda, cumpărătorul să parcurgă formularul de finalizare a comenzii, completând toate câmpurile obligatorii ( marcate cu o steluță ) și validarea comenzii prin apăsarea butonului ”Plasează comanda” .

         Nerespectarea acestor  pași nu atrage după sine nicio obligație pentru Vânzător(i) sau Stoc24, iar Bunurile respective vor putea fi achiziționate de către alte persoane, fără a se garanta rezervarea acestora în favoarea Cumpărătorului care a adăugat respectivele Bunuri în coșul de cumpărături.

         În cazul comenzilor ce conțin produse multiple ce fac parte din oferta mai multor parteneri Stoc24 , cumpărătorul va fi înștiințat permanent despre statusul fiecărui produs , urmând ca livrarea să se facă diferit, respectând condițiile de livrare ale fiecărui partener.

         Plasarea unei comenzi pe site aduce cu sine acordul cumpărătorului de a putea fi contactat prin mijloacele de contact indicate în formularul de finalizare al comenzii și totodată garantează că toate datele furnizate de către acesta sunt reale și corecte, în caz contrar va fi răspunzător pentru orice consecință determinată de aceste erori .

         Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că Stoc24 și Vânzătorii pot să îl contacteze, în următoarele scopuri / situații:

    • Validarea disponibilității produselor și a cantităților achiziționate de Client.
    • Validarea de către Client a contravalorii comenzii efectuate, și incluzând în funcție de situație și alte servicii cu valoare adăugată (i.e. transport, etc)
    • Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

IX.Confirmarea comenzii

         Plasarea comenzii are drept efect automat primirea unui mail de informare cu privire la detaliile comenzii . Trebuie să specificăm faptul că acest mail nu reprezinta acceptarea Comenzii și implicit formarea unui contract cu caracter juridic obligatoriu.

         Acceptarea comenzii de către Partenerii Stoc24 se va face prin contact telefonic și/sau prin modificarea statusului comenzii la ”Confirmată” ( cumpărătorul va primi un e-mail automat cu această modificare a statusului).

         În cazul indisponibilității telefonice a Cumpărătorului , oferim dreptul furnizorilor Parteneri de a amâna livrarea comenzii , ulterior încercându-se intrarea în contact cu Clientul prin toate mijloacele puse la dispoziția noastră în formularul de finalizare a comenzii.

         În lipsa stabilirii unui contact cu Clientul într-un timp util , ne rezervăm dreptul de a anula comanda.

X.Prevederi cu privire la comanda în procesare

În cazul imposibilității onorării în totalitate a comenzii, sau în cazul unor prețuri eronate, cumpărătorul va fi informat de către Vânzător / Departamentul Relații cu Clienții Stoc24 prin mijloacele de contact puse la dispoziția noastră în formularul de finalizare al comenzii. 

         Cumpărătorul poate opta pentru a :

  1. Accepta stocul existent/Prețul actual , urmând a se recalcula costul total al comenzii. În cazul în care comanda a fost achitată în prealabil prin card bancar , se va restitui diferența de preț în maxim 14 zile calendaristice. În situația în care comanda urmează a fi achitată ramburs , cumpărătorul va primi prin e-mail detaliile comenzii recalculate și totodată totalul actualizat.
  2. Refuza stocul existent/Prețul actual
    • În cazul în care comanda conține produse ce fac parte din oferta unui singur vânzător, cumpărătorul poate opta fie pentru eliminarea produsului cu stoc insuficient/indisponibil/cu preț eronat din comandă, urmând a se recalcula valoarea comenzii totale , fie pentru anularea comenzii în totalitate.
    • În situația în care comanda este compusă din produse ce fac parte din oferta mai multor Parteneri Stoc24, cumpărătorul poate opta pentru eliminarea produsului cu stoc insuficient/indisponibil/cu preț eronat din comandă, fie pentru a anula partea comenzii ce provine de la respectivul vânzător.

XI.Anularea/Returnarea comenzii

         Echipa Stoc24 solicită Vânzătorilor parteneri respectarea unor reguli stricte de seriozitate și profesionalism în relație cu clienții.

         În eventualitatea în care comanda nu este confirmată de către Vânzător, departamentul Relații cu Clienții Stoc24 va contacta cumpărătorul în vederea informării / anulării comenzii sau părții din comandă ce provine de la vânzătorul respectiv ( în cazul unei comenzi compuse formate din produse ce fac parte din oferta mai multor vânzători).

         Privind reglementările menționate mai sus, în cazul anulării comenzii/unei părți din comandă ce deja a fost achitată prin card bancar, suma de bani aferentă comenzii va fi returnată în maxim 14 zile calendaristice.

         Lipsa preluării comenzii

         În cazul în care cumpărătorul refuză comanda la livrare , va fi contactat și informat de anularea acesteia,urmând a i se returna suma de bani aferentă acesteia, dacă comanda a fost achitată prin card bancar.

         În situația în care comanda este formată din produsele mai multor Vânzători parteneri, se va returna numai suma de bani aferentă părții din comandă refuzată(în cazul plății prin card bancar) , fiind anulată numai partea refuzată din întreaga comandă.

         Refuzul comenzii de către vânzător

         Partenerii Stoc24 au dreptul de a refuza anumite comenzi,în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului , însă numai în cazul în care sunt îndeplinite unele din următoarele condiții:

  • Date incomplete/incorecte ale clientului
  • Cel putin trei livrări consecutive eșuate din cauze ce țin exclusiv de cumpărător.
  • alte motive obiective

         Dreptul de retragere al cumpărătorului

         Conform  OG nr. 34/2014, articolul 9 alin. 1 , privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii :

”Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.”

         Perioada de retragere menţionată expiră în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

         Ne puteți informa cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract prin deschiderea din contul dumneavoastră de client stoc24.ro a unui tichet de asistență 📋.  

         Pentru detalii cu privire la dreptul de retur al persoanelor juridice, vă rugăm să consultați politicile Vânzătorilor parteneri Stoc24 disponibile pe pagina de profil a acestora.

         Ne asumăm responsabilitatea să returnăm toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastră, inclusiv, după caz, costurile livrării, cu excepția cazului în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi ,  fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

         Vom returna contravaloarea comenzii folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de dumneavoastră pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul pentru o altă modalitate de plată ,  în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. 

         ❗️ Vă recomandăm să expediați produsele fără întârzieri nejustificate,și în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea.

         Ne rezervăm dreptul legal de putea amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării.

         Conform politicii noastre de returnare , costul direct al returnării produselor este suportat de cumpărător.

         Clientul poate fi responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.

         În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, vânzătorul are dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse.

         De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

         Exceptări de la dreptul de retragere

         Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanţă și contractele în afara spatiilor comerciale următoarele: 

  1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  2. furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  3. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
  6. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
  8. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  10. furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
  11. contractele încheiate în cadrul unei licitații;
  12. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activitățile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
  13. furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

XII.Facturarea

         Cumpărătorul va primi câte o factură pentru bunurile achiziționate de la fiecare vânzător. Fiecare Partner Stoc24 poate decide formatul de transmitere a acestei facturi ( Digital/Format fizic).

         Pentru o corectă comunicare a facturii/facturilor aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

XIII.Plata 

         ❗️Toate prețurile prezentate prin intermediul stoc24.ro includ TVA și alte taxe aplicabile.  Valoarea totală a transportului va fi calculată separat de sub-totalul bunurilor înainte de plasarea comenzii.

         Bunurile comandate pot fi achitate în lei, prin:

  1. Numerar la livrare
  2. Online cu cardul

         Potrivit legislației în vigoare, pentru plățile în numerar, putem încasa de la o persoană fizică/juridică suma maximă de  5.000 de lei pe zi, prevazută în  Legea nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plați în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată.

       Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

       Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

       Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

       Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

       Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele STOC24

         Stoc24.ro și Vânzătorii parteneri nu colectează sau salvează informații referitoare la cărțile de credit.

XIII.Livrarea

         Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comanda.

         ❗️Termenele de livrare afișate pe site sunt orientative și se aplica doar în cazul comenzilor confirmate, dacă nu s-a convenit alt termen împreună cu clientul.

       Comanda dumneavoastră va fi livrată folosind servicii de curierat rapid.

       Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, vânzătorul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.

         În momentul preluării produselor de către curier , clientul va primi o înștiințare automată prin e-mail împreuna cu un număr de urmărire a comenzii și un link de urmărire. Cumpărătorul va fi contactat de către societatea de curierat prin telefon/SMS în ziua livrării.

         În cazul în care Cumpărătorul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoana, care sa preia Bunurile în numele sau.

         Coletul va fi livrat la adresa menționată în comanda și va fi înmânat personal destinatarului de către curier. Cumpărătorul trebuie să semneze documentul care atestă executarea corespunzătoare a livrării și se va verifica starea ambalajului și numărul corect de pachete livrate. În cazul în care există deteriorări evidente sau sunt Bunuri lipsa sau incorecte, aceste constatări vor fi înregistrate în documentele de livrare.               

         Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite și livrate gratuit sau li se va returna contravaloarea la cerere conform politii de retur.

         Pentru orice problema apăruta în procesul de livrare, Cumpărătorul va contacta vânzătorul direct printr-un tichet de asistență sau prin intermediul datelor de contact puse la dispoziție de vânzător pe pagina personala stoc24.ro.

         Cumpărătorul este responsabil direct și trebuie să se asigure că livrarea se poate face la adresa de livrare menționată și că este disponibil la această adresă la data livrării pentru acceptarea bunurilor.

         Dacă livrarea nu poate avea loc din diferite motive, bunurile vor fi stocate 7 zile la societatea de curierat, termen în care se va încerca livrarea produselor. După această perioadă, contractul va fi considerat desființat iar în cazul plății în avans a comenzii, suma corespunzătoare va fi rambursată integral în termen de 14 zile calendaristice de la data expirării termenului de depozitare.  

XIV.Garanțiile

         🔔Oferim garanție produselor în conformitate cu legislația în vigoare ! Menționăm totuși faptul că următoarele categorii de produse nu fac obiectul garanției: produse cu defecte fizice cauzate de cumpărător , produse cu etichete/sigilii de garanție deteriorate , modificate,îndepărtate, produsele utilizate în condiții neadecvate , setări și instalări incorecte, prize fără impământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii echipamentelor.

         În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați politicile Vânzătorilor parteneri ( disponibile pe paginile acestora, în secțiunea ”Politici” ) înainte de achiziționare. 

XIV.Reclamații

         Eventualele sesizări/reclamații legate de bunurile achiziționate vor fi soluționate în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea acestora.

         Conform  OG nr. 34/2014, articolul 9 alin. 1 , privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii :

”Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.”

         Ne puteți informa cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract prin deschiderea din contul dumneavoastră de client stoc24.ro a unui tichet de asistență 📋.  

XV.Protecția datelor personale

         Stoc24.ro asigură confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal, fiind una dintre preocupările noastre principale pentru ca utilizatorii să aibă o experiență cât mai plăcută și sigură.

         ❕ Stoc24.ro nu va vinde sau distribui în niciun fel informațiile personale colectate, acestea vor fi folosite exclusiv în vederea executării contractului dintre Partener și respectivul Client

         Conform cerințelor Legii nr.677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și ale Legii nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, avem obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale care vă aparțin.

         Scopul colectării datelor este: încheierea contractului, evidențierea financiar-contabila, emiterea facturilor, colectarea debitelor, marketing-ul și publicitatea produselor și serviciilor noastre.

         Datele prelucrate de stoc24.ro cuprind date referitoare la modul în care utilizați site-ul , de exemplu comportamentul / preferințele / obișnuințele dumneavoastră în cadrul stoc24.ro, adrese IP , datele pe care le furnizați în cadrul secțiunii de contact / întrebări / reclamații,  în măsura în care ne contactați în acest fel, nume, prenume, adresa e-mail,număr de telefon, adresa facturare, adresa livrare precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea site-ului.

         Stoc24 poate să transmită datele cu caracter personal către parteneri, terțe, autorități locale/centrale sau alte entități, cu scopul prelucrării acestora, în următoarele cazuri:

  • administrarea site-ului
  • validarea, expedierea și facturarea comenzilor
  • rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă sau un contract
  • contactarea clienților, la cererea voluntară a acestora
  • buna funcționare a site-ului
  • monitorizarea, îmbunătățirea și personalizarea serviciilor oferite de stoc24.ro
  • analizarea datelor colectate
  • scopuri privind testarea și cercetarea serviciilor
  • activități de marketing
  • doar în situațiile prevăzute de lege

         Vă rugăm să consultați Politica Cookies și Politica de Confidențialitate pentru mai multe prevederi.

         În cazul în care doriți eliminarea informațiilor dumneavoastră personale din baza noastră de date,cât și pentru informații suplimentare și reclamații ne puteți contacta la adresa de email [email protected].

XVI.Cookie-uri

         Acest site folosește cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni și condiții vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poți consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

XVII.Legislație aplicabilă și litigii

         Toate prevederile incluse în Termenii și Condițiile de utilizare vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea română în vigoare . Litigiile vor fi rezolvate pe cale amiabilă , însă în imposibilitatea realizării acestui lucru , litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești competente.

XVIII.Acte de forță majoră

         În cazuri de forță majoră Stoc24 și administratorul site-ului sunt exonerați total de orice fel de răspundere, dacă este rezultatul unor evenimente care nu țin de controlul nostru, inclusiv, dar fără a se limita la, acte de război, insurecție, revolte, terorism, lipsa forței de muncă (inclusiv grevele legale și ilegale), embargourile, întreruperile poștale, întreruperea comunicării, indisponibilitatea procesatorilor de plăți, eșecul sau lipsa infrastructurii, lipsa materialelor sau orice alt eveniment aflat în afara controlului nostru.

         Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

XIX.Modificarea Termenilor și Condițiilor

         Prevederile încadrate în Termenii și Condițiile de Utilizare pot fi modificate de către administratorul site-ului fără nicio notificare prealabilă și fără să a fi obligat să îndeplinească nicio altă formalitate față de utilizatori.

         Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.

         Cu precădere , simpla utilizare a acestui site va însemna automat acceptarea modificărilor aduse Termenilor și condițiilor de utilizare.

COS DE CUMPARATURI

close